Wycieczka na lotnisko

Wiosna nas w tym roku nie rozpieszcza, dlatego nasze zwiedzanie ograniczamy do opcji „w miarę blisko domu”. Tym sposobem postanowiliśmy się wybrać w okolice lotniska, aby pooglądać samoloty. A udało nam się zobaczyć coś jeszcze.

Zaparkowaliśmy nieopodal lotniska, na terenach zielonych graniczących z pasem startowym. I czekaliśmy na samolot.

Trochę to trwało, ale chłopcom nie nudziło się, bo w międzyczasie oglądali helikoptery. Może i przez bramę, ale zawsze to jednak atrakcja.

A także gonili zająca.

Widzieliśmy też jelonka, ale nie zdążyłam go sfotografować.
Na horyzoncie pojawił się wkrótce samolot.

Był bardzo duży i bardzo głośny. Chłopcy byli zachwyceni.

Wracając z lotniska, w Świdniku zobaczyliśmy pod jedną ze szkół takie oto maszyny. Musieliśmy się zatrzymać, aby dokładnie im się przyjrzeć.

I wykonać fotki do pamiątkowego albumu.

Objeżdżając lotnisko znaleźliśmy jeszcze lepsze miejsce widokowe. Samolot akurat startował i leciał tuż nad naszymi głowami.

Mimo braku pogody to był bardzo udany dzień !

Reklama:

7 komentarze/y w poście “Wycieczka na lotnisko

1. No to się Wam wycieczka udała… My dziś przejeżdżaliśmy koło naszego lotniska i tak mnie naszło, że może to dobry pomysł wybrać się na podobną wycieczkę :). Pozdrawiam